Post by nasaranworthcost on Feb 24, 2022 9:11:28 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Township ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Township IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ Tillåt fusk ▞▞▞
▞▞▞ Township 2022 version ▞▞▞
Jag älskar det här spelet, det hjälper till att trimma människor och håller mig sysselsatt i timmar efter timmar. Plus att spelen är roliga och att få skapa din egen lilla stad.
Bästa spelet jag vill ha det för alltid att vara med och påverka och förändra ett barns liv!
Töm 90 % av mitt batteri på 4 timmar. Det brukar vara i över 24 timmar! Vänligen fixa! Det här är oacceptabelt. Till exempel, lägg till ett lågströmsläge med INGA animationer och vad du än kan göra för att spara ström. Jag VILL spela det här spelet, men strömförbrukningen gör mig orolig för att det skadar mitt batteri eller andra delar av telefonen. Avinstallerar nu, tills fixat.
Township Опуштене rpo
Nu gör vi det igen. Blev så glad när de evinnerliga krascherna verkade vara fixade men efter den senaste uppdateringen är det samma elände IGEN, spelet kraschar hela tiden. Nu ger jag upp och avinstallerar!
Reklamen ljuger.
Jag har spelat det här spelet länge, men sedan den senaste uppdateringen fortsätter det att sparka ut mig. Jag har klagat på flera plattformar men ingen svarar. E-postadressen verkar finnas där för showen. Inget stöd från playrix-laget. De borde säga upp de inkompetenta anställda och anställa någon som kan göra jobbet. Många andra har samma klagomål som min. Varför ska vi ge dig en bra recension? Det skulle vara falskt att göra det.
Jo, jag laddade ner det här spelet förut men jag tyckte att det här spelet var svårt, men just nu är det fantastiskt att spela, det fick mig att bli mer intresserad och ansvarsfull 😀 Jag skulle älska att det här spelet var lite enkelt och hade fler små spel i samma app ... ja för det ger jag fyra stjärnor och inte heller fem stjärnor 🌟 ..
Fena
Ganska glitchy, svårt att spela i co-op regattor när du ställs mot antal spelare verser antal tillåtna att delta spelare. Grafiken är snygg men felen är en nedgång. Önskar att de skulle ta tid att fixa krascher och andra fel i spelet
kul men star stabil är lite bättre
Kan inte komma in efter senaste uppdateringen. Få meddelande om att jag måste uppdatera men när jag går in för att göra det redan gjort och det enda jag kan göra är öppna eller avinstallera. Har provat avinstallera och installera igen men med samma resultat.
Spelade spel i flera år, köpte sedan en ny telefon och tappade alla mina framsteg. Var tvungen att avinstallera. Tyvärr är min co-op, Mammaland, utan en ledare som kan ändra co-ops nivåer osv.
Bästa spelet ever🤗🤗🤗
tidfördriv
Jag tycker om det här spelet. Jag önskar att det inte var så svårt att lägga till inhägnaderna till djurparken. Det tar en evighet att få tillräckligt med material för att färdigställa ett och det känns som ett sätt att försöka få oss att spendera pengar. Jag har blivit frustrerad och uttråkad av att försöka utöka det. Och kan du göra det svårare att få verktygen att färdigställa byggnader. Du måste använda de saker du behöver för att köpa verktygen. Så frustrerande! Skulle också älska att kunna använda mynt för material.
Township معمولی dszw
Spelet i allmänhet är roligt och har spelat länge, men med varje uppdatering finns det ett problem. Till exempel nu regattan har avslutat spelet fryser när jag försöker samla in priserna, därför har jag inte kunnat spela på 4 dagar nu eftersom jag faktiskt inte kan gå på spelet innan det fryser och till slut kraschar. Kan lika gärna bli av med den då jag inte kan spela den ändå
Det går inte koppla till vänner på android!
Mindustry 動作 zzu
Rum har blivit omöjliga att färdigställa utan att betala ut. Alla minispel har blivit superlön för att vinna. Detta har fortfarande inte förändrats. Jag spenderade ärligt talat en hel del pengar i den här appen. Det är löjligt. Jag kan inte färdigställa rum utan kontanter. Fixa det här. Ps om du är en del av Conners coop (ledare Macintosh tror jag) är jag town aldaria. Mitt spel är nu helt trasigt. Jag kan inte ladda coop, jag kan inte se min vänlista. Jag hoppas att ni alla ser detta och vet att det är ok att sparka mig eftersom jag tar bort spelet.

Det här är det bästa spelet och jag bygger så många hus och samhälle men det finns en del mark. Jag vill ha mycket mark för att bygga fler hus och samhälle.
Township নৈমিত্তিক cbt
Jag älskar det här spelet. Det här spelet är bäst relaterat till jordbruk. Bokstavligen mycket bra. Jag är i 30-nivå och jag kan göra mycket mer saker. Aldrig uttråkad alls. Men en sak bör du göra fler pussel för att spela. Minst 1 pussel i 1 nivå
fins inte på Svenska, anars BRA👍
En hay Day kopia, i reklamen för detta spel vissas något helt annat. Reklamfilmen är bluff
Bra spel! Problemet handlar bara om att vänta med att hämta produkter.
bh spel
Wow de tog bort min recension lol. Jag gissar att om det inte är 100 % positivt att de tar bort dina inlägg. De debiterar olika människor olika belopp för samma föremål. Som en försäljning av ädelstenar med dekoration betalar en person $3,99 och en annan person betalar $11,99 för exakt samma föremål! Vad är det med det? Så jag försöker att inte spendera några riktiga pengar i spelet.
Fick 4 stjärnor nu, jag ger det här spelet 3 stjärnor. Denna kostnad för fabrikerna är löjlig. Priserna du kan vinna är hemska jämfört med de du kan vinna om du köper en gyllene biljett. Spelet är inte lika roligt, kostnaden för allt är för hög, det är nästan omöjligt att slutföra alla nödvändiga uppgifter för att komma till slutet för att vinna det stora priset. Jag har spelat i över ett år och jag har aldrig kommit till slutet. Jag har alltid slut på lagringsutrymme, i princip är det inställt på att folk vill spendera pengar.
Var nåt helt annat än reklamen 😔
Appen kraschar hela tiden i början av spelet. Det låter mig inte komma förbi att du kvalificerar dig för extra mynt eller pengar. Snälla fixa det jag gillar verkligen att spela det här spelet. Jag spelar det varje dag.
Små kul, men de erbjuder inte det som visa på reklam. Sen så kan man inte komma någon vart om man inte väljer att betala själv med sina egna pengar, varför?

Jag har inga problem med de flesta delar av spelet men att delta i regattan är en mardröm. Varje regatta kraschar min surfplatta. Varje gång jag slutför en uppgift kraschar den så jag måste slutföra uppgiften igen, bara för att den ska krascha igen...och igen...och igen. Funderar på att avinstallera. Redigerat för att lägga till..berätta mig att kontakta i spelsupporten är inte bra eftersom antingen min surfplatta kraschar innan jag kan komma dit eller så ställer jag en fråga och får ingen hjälp eller besvaras av en bot som inte hjälper sedan startar upp mig!!
Appen krånglar mycket sedan uppdateringen. Kan inte delta i regattan, det stänger mig ute från appen helt.
Jag har problem med mitt spel varje gång jag samlar in den här belöningen skickar det mig bara ut från appen och det har gjort detta så länge
Brukade vara ett roligt spel - 4 års spelare. Devs bryr sig inte om att de har förstört spelets glädje. Alla klagomål om minispel ignoreras. Inget behov av att upprepa klagomålen, de är alla sanna.
Omöjligt att uppdatera. Går inte komma runt det heller.Har avinstallerat nu och kan inte installera igen. Just nu väldigt lågt betyg!
Reklamen ljuger!
Tycker om spelet jätte mycket! Särskilt säsongs ändringar såsom Halloween och jul. Önskar att snön på sig på marken mer eller att man kunde välja att hela staden blev vintervit istället för rutvis.